utan mina underbaraste...

  Postat den: 2012-02-16 | 18:23:25 publicerat i Allmänt
ojdå...har inte bloggat på jätte länge ju :o
Men jag har faktiskt inte haft ork eller tid för det, jag tränar för mycket...;) haha nä skoja, men det är väldigt mycket träning och så är jag med vänner så då har jag inte tid. Sen har jag inte något intressant att skriva om, för händer inget kul i skolan. Förutom att det var slagsmål i tisdags i skolan. Det var några från min klass och några från 7:an och 8:an som slogs, och så klart är det ju bara de i 9:an som får all skit... Stör mig på när lärarna säger att allt är vårt fel hela tiden och att vi måste vara en så bra förebild för de små. Men 7:erna och 8:erna ska la också vara en förebild för de mindre eller, det är ju inte bara 9:orna som ska ha allt "ansvar" eller vad man ska säga. Men jaja, skit i det nu.
Mer som händer på min fritid är skolan, kompisar, träning, sen på helger är det la fest eller något annat skojsigt ;) är ju inte så kul att skriva om det hela tiden, blir uttjatat efter ett tag ju... ;)

Men snart så kommer ett paket hem till mig från Nelly.com, ni får se vad det kan vara när jag får hem det. Hoppas på att det kommer i morgon.

Måste bara säga att snart är det loooov, ska bli sjukt gott, fast mina bästaste, underbaraste, finaste, vackraste, änglar ska åka bort hela lovet och det kommer bli sjukans tråkigt. Kommer sakna de till 1000, vet inte hur jag kommer klara mig, träffar ju de var och varannan dag. Har inte varit borta från dem så länge....:( Men jaja, får försöka klara mig.

puss på mina underbara vänner, ni är bäst bara så att ni vet! ;*



Ni är sätt bilderna innan, men what ever! det är ju mina fina änglar på dem så det får blir super bra. hehe :D

/J



Postat av: Amaanda
Datum: 2012-02-16 Klockan: 21:40:40 | Kika in här: http://amaandamadelaine.bloggplatsen.se

Awww söta lilla hjärtat, kommer kännas konstigt att vara ifrån dig, inte något jag är van vid. Tänker inte vänja mig vid det heller ska du veta! De senaste månaderna när vi har blivit vänner och kommit varandra så nära har varit så himla bra, du får mig att må bra tjejen. Du är bäst Jessica, älskar dig det vet du. Kommer tänka på dig varenda dag i backarna och blicka fram mot våran RESA!!!!!! :D <3




Postat av: Jessica
Datum: 2012-02-16 Klockan: 22:22:38 | Kika in här: http://jjjjessicapettersson.blogg.se/

SV: Dessa månaderna har varit underbara, då jag har lärt känna en sådan bra person som dig. Kommer tänka på dig också min vän <3

Älskar dig med. Ha det så bra i backarna och bryt inga ben!

puss <3








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar: