nationella

  Postat den: 2012-02-09 | 19:50:20 publicerat i Allmänt
Idag i skolan hade vi nationellt prov....vi fick välja mellan några saker på ett papper som vi skulle skriva en uppsats om. Den jag skrev hette "Hej du tonåring 2050" jag skulle skriva ett brev om hur det var att vara ungdom idag, till en pojk som är lika gammal som mig år 2050. Det kändes helt okej, men vi får se hur det blir med det.
Vi satt och skrev i 160 min...

Efter skolan åkte jag in till stan och tog en mysig fika med Matilda. Satt och snackade i någon timme och sen var vi tvungna att dra till bussen så vi hann inte kolla i några affärer.
Direkt efter stan åkte jag till Friskis & Svettis, där jag skulle träna Yoga med Amaanda och Jennifer.
Kan ju säga att Yoga inte riktigt var min grej...blev uttråkad nästan direkt och sen typ börja jag skratta åt allt. Kunde inte riktigt slappna av, men jaja är la något jag får träna på. hehe ;)

Nu sitter jag i soffan framför brasan och väntar på att maten ska bli färdig.

Ha en trevlig kväll! /J


Även hundar kan göra Yoga! ;) haha så söt!







Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar: