kokostosca...

  Postat den: 2012-02-08 | 22:45:32 publicerat i Allmänt
En dag har gått på mitt ny startade liv med tandställning. Har riktigt ont i mina små tänder nu, har inte ätit alls bra idag...hoppas det går över snart, vill ju inte gå och vara hungrig! :o
Nä, det får ta ett stop snart tycker jag allt ;)
Har fått sår i min mun av tandställningen och det är inte ett dugg skönt.

Idag så har jag varit hos Amaanda där vi bakade kokostoska som vi ska på söndag! Tror det blev riktigt god.
Sen var vi och tränade de små söta gymnasterna som jag tycker är riktigt kul, det är något jag kommer fortsätta med. :D
De är så himla söta och gör en på ett sånt glatt humör!

Nä nu borde jag faktiskt gå och sova, har NÄP i 160 minuter i morgon....åh vad taggad jag är. fast neeeeee.

http://www.recepten.se/recept/kokos_tosca_kaka.html där är en länk till de super goda kakorna :D


kokostosca i mitt hjärta <3
ni som inte har ätit det förut måste prova den!!! Ni kommer inte ångra er.

/J







Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar: