Dag 2 - dig och dina vänner i bilder

  Postat den: 2012-04-23 | 19:26:28 publicerat i Allmänt
glad och gå tjej som glömmer av att bloggen finns. hehe, bloggningen går upp och ner... men jaja, tänkte att nu när jag inte har min skoldator så kan jag passa på att göra dag 2, eftersom jag har alla bilder på denna datorn.

Dag 02 – Dig och dina vänner i bilder


En halv gammal bild på Emma och mig! :D
Här är en gammal bild på Josse och mig! :D

Sara, Emma, Jennifer, Linnea K, Linnea H, Jag och Elsa! :D
Jag, Yasse och Sofie! :D
Amanda och Jag! :D


Jag, Filippa, Amaanda, Jennifer, Sandra, Rebecka, Amanda och Linnea som sitter ner! :D
Finaste vännerna Jennifer, Amaanda och Jag! :D
Jag och Elin! :D

Matilda och Jag! :D

Min jäääätte saknade vän Lina och Jag! Bild är typ 2-3 år gammal... ;)
Orkar inte leta upp flera bilder nu, men har flera vänner som jag tyvärr inte har på bild... men jaja, det får jag fixa!
Ni ska veta att ni som är ovanför här har en väldigt stor betydelse för mig, och ni kommer alltid att ha! Och ni som inte är med på bild, vet vilka ni är och ni har också stor betydelse för mig! :D 
Älskar er mina fina vänner! ;*

Puss







Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar: