Sega som killar alltid är....

  Postat den: 2012-04-07 | 01:21:54 publicerat i Allmänt
Blev en bowling och pizza kväll med fina vänner, mycket skojsigt.
Men måste börja med att tala om att bowling är inte riktigt min starkaste sida om man säger så.... Var nästan lite pinsamt att spela. Men jaja, man kan ju inte vara bäst på allt!
Vi hade planerat att bowlingen skulle börja klockan 17:30, men det blev 18:00 istället, är ju så att killar alltid ska vara så himla sega... Men som tur blev det bra ändå, och vi behövde inte betala mera som man ska göra ifall klockan är 18:00 eller mera. När jag hade ägt ut alla så skulle vi in till stan för att äta lite pizza. Eftersom det bara var jag och Jennifer som hade moppe fick de andra gå i regnet, medans vi körde iförväg. Ganska gott om jag för säga det själv.
Vet inte riktigt hur länge vi var inne på pizzerian, men det var ju någon timme iaf... Men det var skojsigt!
När jag kom hem så ringde Josse mig och frågade ifall jag ville hänga med ut och åka med hon, Affe och Kristian. Så då åkte vi runt lite sedan hem och chillade hos Affe bara, det var trevligt!
Så detta har vart en lyckad kväll!

I morgon är det lite oklar vad som händer, väljer mellan 2 fester ifall den ena av dem blir av eller att vara och chilla med några vänner någonstans. Dock har vi inte riktigt något ställe att vara på... Men vi får hoppas detta löser sig.

Inga bilder sen ikväll så det får inte bli någon bild alls.. Men ni överlever!







Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar: