Saknade vänner

  Postat den: 2012-04-12 | 22:58:17 publicerat i Allmänt
dålig uppdatering av mig mig jag vet.. Men det har bara varit en dega dag idag så har inte orkar skriva något.
Men vaknade iaf hemma hos Jennifer i morse.
Har haft en hemsk natt, mina knän bara krampar och gör ont, så har nästan inte kunnat sova någonting.. Men det har varit bättre idag iaf, hoppas det inte händer inatt igen. För i morgon måste jag vara pigg då det blir en shopping dag i Göteborg men min bästa flicka Jennifer. Så i morgon kommer jag heller inte skriva så mycket. Men gör det när jag har tid i morgon.

Men idag har jag bara legat i soffan och degat, sen på kvällen var jag och mamma ute på en promenix med vår hund och farmor och farfars, mys!
Sen när jag kom hem gick jag hem till Sofie där Yasse också var. Kul att får träffa de, var längesen...
Vi gjorde ingenting typ, bara hade det gött och skrattade en hel del.

Nu måste jag sova, ska upp tidigt i morgon *suck* Gillar inte att gå upp tidigt, och framför allt inte på ett lov... Hemskt!

Godnatt på er finisar :*


Älskar dig bästa vän <3







Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar: