Påskafton, glad påsk

  Postat den: 2012-04-07 | 10:58:19 publicerat i Allmänt

Godmorgon fina vänner och glad påsk på er! :D

Just nu ligger jag i sängen och har precis vaknat. Funderar på att gå upp och äta eller ligga kvar en stund till, så varmt under täcket ju...

Idag är det fortfarande oklart vad som händer, men jag vet iaf att jag ska på kalas hem till Imma som fyller år. Gillar att gå på kalas hem hos dem, träffa min underbara vän Amanda och äta himmelsk god mat! Så vi får se vad de bjuder på för gott idag.
Efter kalaset får jag se vart jag drar någonstans. Har svårt för att ta mig till olika ställen långt bort, finns inte riktigt någon som kan köra. :(
Men något skoj ska jag allt hitta som jag kan ta mig till :D

Nu får jag väll ta och gå upp äta något, kan inte lika i sängen och sova bort hela dagen. Det är så tråkigt när dagarna bara försvinner på grund av att man sover bort den.

Puss!

Ni får en söt bild på Amanda och mig. Det är från någon skolavslutning. :D


https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/2968842/images/2012/pic_197291131.jpg" class="image">








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar: