Lite vilsna...men det gick bra

  Postat den: 2012-04-13 | 17:32:27 publicerat i Allmänt
Heeeeeeej!
Skulle skrivit ett inlägg i morse, men jag har inte så bra för att planera med tider så var lite stressad så hann inte..

Men har iaf varit i Göteborg med min bästa tjej Jennifer, vi shoppade loss och hade det almänt trevlig. Fast det var fredag den 13:e så hände ingenting, bara att vi gick lite vilse. hehhehe, typiskt oss (a)
Men vi kom till rätta sen tillslut.
Orkar inte skriva vad jag har köpt nu, kommer faktiskt inte ihåg, men skriver det i ett annat inlägg sen som en bild kommer med i också.

Ikväll vet jag inte vad som händer, ska kanske träffa Jennifer igen, hoppas på det iaf! :D
Annars blir det antagligen en chill kväll hemma om jag inte drar någon annan stans. fåååår se vad som händer. :D

Nu ska jag kolla igenom vad jag har köpt, sen gå ner och visa mamma!

Puss!







Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar: