Letters to Juliet and Pulse

  Postat den: 2012-04-10 | 19:06:20 publicerat i Allmänt
ååh, det är så jobbigt att börja med ett inlägg. Det är svårt för att komma på vad man ska skriva i början... detsamma gäller med rubriken.

Men idag har det varit uselt väder, så jag har bara vart inne och kolla på film. Jag såg Letters to Juliet med Amaanda innan och åkte. Den var faktiskt bra, en liten annorlunda romantisk film. Men det tycker jag ni borde se.
När Amaanda hade åkt kollade jag på Pulse som var en läskig film.. Kollade på den själv, och det ska man inte göra! Men det var helt okej bra, finns bättre filmer.

Nu sitter jag i sängen och väntar på att Amanda N ska komma och kolla mer filmer med mig, myyyyyyys!

Kvällen igår bestod också av film tittande med Amaanda, Amanda och Hanna. Vi kollade på läskiga filmer, men kommer inte ihåg vilka det var vi såg.. Det var iaf mysigt igår.

kul inlägg... haha eller inte! så svårt att skriva så det blir roligare ju... Men ni får nöja er med detta ändå! hihihi

Puss







Postat av: Amaanda med två a
Datum: 2012-04-11 Klockan: 15:53:38 | Kika in här: http://[email protected]

SV:

Ojdå, låter farligt!



Tack själv, du äger snuttis! :*








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar: