Kvällen leder oss till...

  Postat den: 2012-04-08 | 16:38:27 publicerat i Allmänt
Haaaaaallå!
Just nu sitter jag hemma hos Jennifer. Var hemma innan en stund och duschade och fixade mig lite snabbt för att sedan åka tillbaka till Jennifer.
Ikväll blir det bio med mina brudar. Vi ska kolla på American pie - reunion, ska blir skoj!
Efter bion hänger Jennifer med mig hem där vi sedan ska sova. Får se ifall vi hittar på något efter bion, eller bara åker hem direkt. Det märker vi  lite senare.
Det ringde precis än med dolt nummer till mig som var lite random, har ingen aning om vem det var? Haha, så lät nog lite dum när jag snackade, hörde typ ingenting heller... haha, men jaja.
Snygg tjej väntar på att Jennifer ska bli färdig...
Snyggast tjejerna i skolan....eller?







Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar: