Kommentaren från bästa

  Postat den: 2012-04-15 | 20:27:46 publicerat i Allmänt
Kommentar från bästa:
Jag lovar att jag kommer vara den sista som sviker dig, sårar dig eller lämnar dig. För jag kommer göra allt för att inte svika eller såra dig, och lämna dig är bara helt obegripligt. Så hoppas du förstår det. Jag älskar dig min lilla vän <3 Puss

Aaaaw, gumman! du är så sjukt bra. Tack, Aldrig att jag sviker, sårar eller lämnar dig heller. Så fort det händer något så ska vi snacka, så är det bara. Men det kommer inte hända något, för du är så sjukt underbar.
Du och jag är som två vänner som inte kan leva utan varandra, finns ingen möjlighet att det kommer gå.
Sen du och jag blev så nära vänner har jag mått så sjukt bra, och det är tack vare dig min ängel!
Kan inte säga hur bra du är, men du ska veta att jag alltid kommer att älska dig som den finaste vännen!
:* <3


Finaste på jorden! hon har ett hjärta man inte vill minsta <3








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar: