Inte första platsen...

  Postat den: 2012-04-06 | 12:07:54 publicerat i Allmänt

Bloggen är ju inte den som ligger först på listan, men jaja ska försöka ändra på detta... Får se hur det går :)

Men igår så var jag ledig från skolan för det skulle hända en sak inom familjen.. Men lilla jag låg helt död i sängen istället så jag kunde inte hänga med, lite ledsen över det.
Men iaf, på kvällen hade vi kalas för Peter som fyllde 41år. Blev inte bara ett 41-års kalas, utan ett bröllops kalas också.
Det är sant, mamma och Peter gifte sig igår, så nu är vi med i Netterberg släkten på riktigt :D tycker detta är väldigt kul för dem!
Så grattis igen mamma och Peter!
Haha, de kommer ju inte glömma bröllopsdagen iaf...;)

Igår efter en stund på kalaset blev det ganska tråkigt... Var bara jag som var ungdom kvar, eftersom Amanda inte mådde bra så hon orkade inte hänga med.
Men vi 22.00 cyklade jag till donken för att möta upp Amanda, då hon mådde bättre. Så vi satt där och snackade tills klockan blev blev 00.00 då vi cyklade hem.
På donken kom även Thea och Louise och höll oss sällskap, trevligt var det eftersom vi inte träffar dem så ofta tyvärr...:(

Idag får jag se vad som händer, kanske ska åka och bowla med fina vänner, men får se hur det blir med det.
Skriver mer senare om vad som händer.

Puss!

Några Bilder på mig och min kusin, sen på mig, Peter och mamma :D








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar: