grym tjejs dag

  Postat den: 2012-04-24 | 22:30:58 publicerat i Allmänt
Idag har jag varit på strålande humör! Me guuuuuusta... heheh
Men inget kul händer i skolan så skit i den.

Efter skolan idag cyklade jag till min underbara vän A-A, Amaanda om ni vill veta. Hon har fixat smeknamn till mig och henne, hon är A-A och jag är J-P, lite gulligt av henne :*
Men eftersom världens finaste vän fyllde år idag tog jag min cykel till henne för att fira henne. Det blev riktigt mysigt, var så längesen jag var med henne också så detta var på tiden. Hon får fylla år oftare så vi kan få såna här mysiga dagar! :D hihi

orkar inte skriva..... skriver när jag har lust nästa gång :D
orkar inte göra tema inlägg heller, så ni får det någon annan dag ^^

puss godnatt! ;*




Postat av: A-A
Datum: 2012-04-26 Klockan: 07:10:45 | Kika in här: http://amaandamadelaine.bloggplatsen.se

Åh, gumman, du äger! Det här får vi absolut göra om med eller utan födelsedagar :D <3




Postat av: Jessica Pettersson
Datum: 2012-05-03 Klockan: 19:46:44 | Kika in här: http://jjjjessicapettersson.blogg.se/

Helt klart att vi måste grymmaste tjejen! ;* <3








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar: