det kan ändra sig snabbt

  Postat den: 2012-04-14 | 23:11:24 publicerat i Allmänt
Idag och jag varit på ett toppen humör!
Men just nu är jag på riktigt dåligt humör, så vill inte skriva något... blir bara en emo text då typ ju...

Men 5 sanningar om mig kan nu få:

1. Rädd för att bli ensam/utanför
2. Tycker det ska bli skönt att slippa min skola och börja på gymnasiet
3. Äter alldeles för mycket ibland, kan liksom äta sjukt mycket ibland
4. Har lätt för att bli sårad
5. Har svårt för att lita på människor




Postat av: Amaanda
Datum: 2012-04-15 Klockan: 19:27:16 | Kika in här: http://amaandamadelaine.bloggplatsen.se

Jag lovar att jag kommer vara den sista som sviker dig, sårar dig eller lämnar dig. För jag kommer göra allt för att inte svika eller såra dig, och lämna dig är bara helt obegripligt. Så hoppas du förstår det. Jag älskar dig min lilla vän <3 Puss








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar: