Dag 1 - om mig

  Postat den: 2012-04-20 | 19:24:05 publicerat i Allmänt
Jessica Mari Pettersson heter jag. Jag är en tjej som oftast vill hitta på någonting hela tiden. Jag gillar inte att vara ensam hemma eller vara ifrån mina vänner för länge. Jag gillar inte att lämna någon ensam eller utanför så ser ofta till så det inte blir så. När jag hamnar i bråk/tjafs så kan jag bli lite bitchig av mig och jag kan säga lite för mycket ibland...
Jag är oftast glad och jag anses vara lite "onormal" på ett roligt sätt när jag är med vänner.

Jag bor i tsm med min Mamma, Peter och Mathias. Mina föräldrar är skillda, men det är kompisar för det så pappa är med hos på kalas och julafton hos oss. Det tycker jag är väldigt skönt. Dom bör även väldigt nära varandra, några hundra meter kanske :D lycklig för det!
Jag bor ingenting hos min pappa, bara hos mamma i med att jag trivs bättre när någon är hemma hela tide oftast. Pappa är taxi chaufför så jobbar oftast sent. :( Men det är bra så som vi har det nu. 

Gillar inte att skriva om mig själv så detta för bli bra! :D









Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar: