American Pie - Reunion

  Postat den: 2012-04-09 | 11:33:02 publicerat i Allmänt
Guten morgen!
Just nu ligger jag fortfarande i sängen, vaknade kanske för 20 minutas eller något. Men det är så oerhört att ligga kvar i sängen när man vaknat, så himla varmt och mjukt! Skulle dock vart bättre om det var någon som låg bredvid än när man vaknade. Det skulle ju bara varit för bra!

Igår var jag ju på bio med mina finaste brudar Amaanda och Jennifer, vi kollade på American Pie The reunion. Måste säga att den var bra och väldigt rolig, så kolla på den! :D
När jag och Jennifer skulle åka hem med moppen hittade hon inte sina nycklar. hm...tro vart dem ligger någonstans... Jo de ligger på moppesadlen.. Lite pinsamt för det var en till moppe som stog bredvid oss som kollade och skrattade, så viskade det något till varandra också... Men vi hade ju tur att de låg kvar den, hade legat där i cirka 3timmar. Haha, lite glömsk kan man vara ibland..;)
Var hemma vid 23.30 i går, då var jag riktigt hungrig så ställde mig och gjorde äggrör, mums så gott!

Idag så kommer Amaanda till mig vid 16-17 någon gång, så hinnan det måste jag städa mitt rum. Alla låder med kläder är utdragna och kläderna ligger inte i låderna, det ligger utanför... Bara att börja.
Vad vi ska göra idag är oklart, eller aa...vi har inte snackat om det någonting, blir nog en myskväll men tända ljus, gott att äta till och en grym film! Det är jag sugen på, var så längesen jag var med min lilla ängel ju...:( Men vi får se vad hon vill göra också! :D

Nä, nu måste jag ner och äta sen städa, skriver senare! Kan kanske göra en för- och efterbild på mitt rum..
Får se ifall jag kommer ihåg.

Puss




Postat av: Amaanda
Datum: 2012-04-09 Klockan: 12:34:40 | Kika in här: http://amaandamadelaine.bloggplatsen.se

Awwww, stumpilumpan, vad gullig du är, du värmer verkligen mitt hjärta. Låter heeeelt perfekt! Puss! <3








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar: